Skocz do zawartości
HunteR

[Zamknięty]#43 Pytanie na dziś

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie na dziś: 

 Jakie jest Wasze wymarzone auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakikolwiek Viper :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było mieć coś typu dodge lub mustang :D 

Ale to na polskie drogi słabe :D 

A wymarzone to subaru impreza wrx sti :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymarzone to: Lamborghini Gallardo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

17TDIeulhd_GTRHelios072.jpg.ximg.l_full_                                                                                                 Dla mnie  NISSAN GT-R

SILNIK VR38 570 KM Z PODWÓJNYM TURBODOŁADOWANIEM

Obsypany nagrodami 24-zaworowy silnik V6 o pojemności 3,8 litra, z podwójnym turbodoładowaniem to 570 KM przy 6800 obrotach na minutę i momencie obrotowym 637 Nm. Oznacza to wzrost mocy o 20 KM i 5 Nm – efekt indywidualnej regulacji czasu zapłonu dla każdego cylindra i dodatkowej mocy turbosprężarek

ZINTEGROWANA TURBOSPRĘŻARKA IHI

Turbosprężarka IHI jest zamontowana po obu stronach silnika. Dzięki połączeniu kolektora wydechowego i turbosprężarki w jednym zespole, przepływ w układzie dolotowym i wydechowym zostały zoptymalizowane. Większy intercooler umożliwia wydajniejsze chłodzenie, z kolei aby nie dopuścić do spadku mocy podczas zwiększania momentu obrotowego, zastosowano bardzo precyzyjny system sterowania elektronicznego. 

SUPERSAMOCHÓD, KTÓRY KSZTAŁTUJE WIATR

AERODYNAMIKA

Dopracowana aerodynamika Nissana GT-R zapewnia optymalną siłę docisku, pozwalając utrzymać imponujący współczynnik oporu powietrza o wartości 0,26. Podczas gdy Ty widzisz solidny supersamochód o ogromnej mocy, wiatr identyfikuje niski wóz o średniej wielkości silnika. Czysta alchemia aerodynamiki.

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Zamiast tradycyjnego podziału momentu obrotowego 50/50 pomiędzy przednią a tylną oś, elektronicznie sterowany system napędu na cztery koła Nissana GT-R zapewnia dla tylnej osi nawet 100% dostępnego momentu obrotowego oraz jest w stanie przekazać maksymalnie 50% momentu obrotowego na przednie koła. Przekłada się to na doskonałe sterowanie, czucie kierownicy i reaktywność, a także większą pewność jazdy, którą zapewnia auto z napędem 4x4. Ponadto układ dynamicznej kontroli stabilności (VDC) umożliwia stałe monitorowanie prowadzenia i hamowania, a także wyczuwa momenty nad- i podsterowności, ograniczając prędkość silnika i hamując odpowiednimi kołami

HAMOWANIE NA MIARĘ TORÓW WYŚCIGOWYCH

W modelu GT-R zastosowano kilka błyskotliwych rozwiązań o wyścigowym rodowodzie. Hamulce posiadają 6-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu. Dla zapewnienia maksymalnej sztywności i lekkości są one wykonane z jednego kawałka aluminium. Otwory, które chłodzą hamulce, wyposażono w oryginalne żeberka wentylacyjne w kształcie rombu, a pływające tarcze hamulcowe umożliwiają rozszerzanie tarczy zewnętrznej w stronę przeciwną do piasty, co minimalizuje zjawisko wypaczania tarcz hamulcowych.

Edytowane przez flymens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez administracje forum.


Z pozdrowieniami,
Zespół www.CS-Elitarni.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.